Všeobecné obchodné podmienky pre poskytovanie služieb spoločnosťou Concept 23


Obchodné meno: Mgr. art. Andrea Mišinová – Concept 23
Sídlo: Park obrancov mieru 196/6, 040 01 Košice – Sever
IČO: 56658109
DIČ: 1120476060
IBAN: SK44 1100 0000 0029 4818 2792

Tel.: +421 903 910 325
E-mail: info@concept23.sk
Web: www.concept23.sk

( ďalej len „Poskytovateľ“)

 1.     Všeobecné ustanovenia

 1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „Obchodné podmienky“) upravujú vzájomné práva a povinnosti medzi Poskytovateľom a Klientom pri poskytovaní služieb, podmienky dodania služieb a ďalšie súvisiace aspekty.

1.2. Poskytovateľ ponúka najmä komplexné grafické služby a s nimi súvisiace činnosti, vrátane osobných, telefonických a e-mailových konzultácií, ako aj vyhľadávania prvkov podľa požiadaviek Klienta (ďalej len „Služby“). Podrobnejšia špecifikácia Služieb je uvedená na webovej stránke Poskytovateľa www.concept23.sk.

1.3. Klientom je fyzická alebo právnická osoba, ktorá je odberateľom Služieb od Poskytovateľa, a ktorá prostredníctvom webového sídla Poskytovateľa, prípadne e-mailom alebo inou formou elektronickej komunikácie zaslala objednávku za účelom objednania Služby (ďalej len „Klient“). Klientom môže byť podnikateľ alebo spotrebiteľ.

1.4. Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá si objednáva Služby na účely nesúvisiace s jej podnikateľskou činnosťou alebo zamestnaním.

1.5. Podnikateľ je:

  • osoba zapísaná v obchodnom registri,

  • osoba podnikajúca na základe živnostenského oprávnenia,

  • osoba podnikajúca na základe iného oprávnenia podľa osobitných predpisov,

  • osoba vykonávajúca poľnohospodársku výrobu zapísaná do príslušnej evidencie.

1.6. Služby sa poskytujú na základe individuálnych požiadaviek Klienta. Každý projekt je špecifikovaný v objednávke alebo zmluve, ktorá obsahuje detaily ako cena, termíny, rozsah práce a ďalšie podmienky.

1.7. Obchodné vzťahy medzi Poskytovateľom a Klientom, založené na objednávke, sa riadia týmito Obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné.

2.    OBJEDNÁVKY A ZMLUVY

 2.1. Klient si môže objednať Služby prostredníctvom webovej stránky Poskytovateľa, e-mailom alebo iným dohodnutým spôsobom (ďalej len „Objednávka“). Za záväznú objednávku sa považuje aj akceptácia cenovej ponuky Poskytovateľa zo strany Klienta.

2.2. Podmienkou platnosti Objednávky je pravdivé uvedenie všetkých údajov potrebných pre uzatvorenie zmluvného vzťahu medzi Poskytovateľom a Klientom, ako aj splnenie povinnosti a uplatnenie práv z nich vyplývajúcich alebo nimi súvisiacich. Takými údajmi sú v závislosti od toho, či je Klient Podnikateľ alebo Spotrebiteľ: meno a priezvisko / obchodné meno, adresa bydliska / sídla, IČO (ak bolo pridelené), telefónne číslo a e-mailová adresa. Ak nebude Objednávka obsahovať náležitosti uvedené v predchádzajúcej vete, považuje sa za neúplnú, resp. neurčitú.

2.3. Poskytovateľ si vyhradzuje právo objednávku odmietnuť alebo zrušiť, ak:

  • nie je možné potvrdiť objednávku (napr. nefunkčný e-mail Klienta),

  • Klient nereaguje na výzvy Poskytovateľa,

  • objednávka je neúplná alebo neurčitá,

  • Klient nezaplatil dohodnutý preddavok,

  • Poskytovateľ nemôže zabezpečiť poskytnutie objednanej Služby.

2.4. Pred odoslaním Objednávky je Klient povinný oboznámiť sa s týmito Obchodnými podmienkami a toto oboznámenie potvrdzuje akceptovaním cenovej ponuky, na základe ktorej Služby Poskytovateľa objednáva.

2.5. Odoslaním objednávky Klient potvrdzuje jej záväznosť.

2.6. Pokiaľ po odoslaní objednávky nebude medzi Poskytovateľom a Klientom uzatvorená písomná zmluva o poskytovaní služieb v listinnej podobe, Poskytovateľ a Klient sa budú riadiť týmto bodom Obchodných podmienok. Poskytovateľ bezodkladne odošle Klientovi potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky. Doručením e-mailu Poskytovateľa na e-mailovú adresu Klienta o tom, že Poskytovateľ prijal Objednávku, sa Objednávka považuje sa prijatú, čo sa považuje za okamih uzatvorenia zmluvy o poskytnutí služby na diaľku medzi Poskytovateľom a Klientom.

 3. STORNO OBJEDNÁVKY

3.1. Klient môže objednávku stornovať bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej potvrdením zo strany Poskytovateľa.

3.2. Klient môže stornovať Objednávku v prípade (aj dočasnej) nedostupnosti objednanej Služby, na čo ho upozorní Poskytovateľ a oboznámi ho s nemožnosťou poskytnutia objednanej Služby podľa dohodnutých podmienok, kde uvedie najbližší odhadovaný termín dostupnosti objednanej Služby.

 4. ODMENA ZA SLUŽBY

4.1. Odmena sa Služby a spôsob jej určenia vyplýva z cenovej ponuky zaslanej Poskytovateľom Klientovi a následne z potvrdenia objednávky, prípadne z uzavretej zmluvy medzi Poskytovateľom a Klientom, prípadne e-mailovej dohody Poskytovateľa a Klienta. Pokiaľ odmena za Služby nebola dohodnutá, bude odmena určená spôsobom uvedeným v týchto obchodných podmienkach.

4.2. Poskytovateľ si vyhradzuje právo jednostrannej zmeny cien Služby. Konečná a záväzná cena pre Klienta je uvedená v potvrdení Objednávky.

4.3. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeny konečnej Služby, v prípade poskytnutia, úprav a zmien Služieb vykonaných na základe požiadavky Klienta, ktoré sú nad rámec rozsahu Služieb dohodnutých na základe pôvodnej Objednávky (ďalej len „Extra Služby“). Poskytovateľ bude za poskytnutie Extra služieb fakturovať odmenu vo výške 30,- €/hod.

4.4. V prípade poskytnutia Služieb na základe požiadavky Klienta expresne (poskytovanie do 24 hodín), prípadne počas víkendov, sviatkov, dňoch pracovného pokoja, prípadne z dôvodu požiadavky Klienta na urýchlené dodanie s potrebou práce na poskytnutí Služieb v noci (ďalej len „Expresné Služby“) bude Poskytovateľ fakturovať odmenu vo výške 50,- €/hod.

4.5. Pokiaľ sa Klient a Poskytovateľ vopred nedohodli na výške odmeny za poskytnuté Služby, Poskytovateľ bude fakturovať odmenu vo výške 30,- €/hod. za každú hodinu vynaloženú na poskytnutie Služby, v prípade Expresných služieb je Poskytovateľ oprávnený fakturovať Odmenu vo výške 50,- €/hod.

4.6. V potvrdzujúcom e-maily Poskytovateľa o objednávke vybranej Služby môže byť priložená zálohová faktúra.

4.7. Poskytovateľ môže poskytnúť na ponúkané Služby akcie a zľavy.

4.8. Prípadné ceny uvedené pri Službe v akcii, s plošnými alebo osobnými zľavami platia len pre obmedzený počet Klientov, po stanovenú dobu alebo do oznámenia Poskytovateľa o ukončení príslušnej akcie. Zľavy na Služby v akcii, zvýhodnené balíky ani prípadné osobné zľavy nemožno kombinovať a sčítať, ak o tom Poskytovateľ v konkrétnom prípade vopred písomne nerozhodne inak. Poskytovateľ si vyhradzuje právo bez udania dôvodu upravovať či rušiť zľavové a zvýhodnené ponuky.

 5. SPÔSOB PLATBY

5.1. Klient môže uhradiť odmenu za Službu prevodom na účet uvedený na faktúre vystavenej Poskytovateľom, pričom cena sa považuje za uhradenú momentom pripísania peňažných prostriedkov na bankový účet Poskytovateľa.

5.2. Ak cena za objednané Služby, prípadne zálohová faktúra nebude uhradená v plnej výške, Poskytovateľ je oprávnený zastaviť alebo prerušiť akékoľvek poskytovanie Služieb Klientovi.

 6. PODMIENKY POSKYTOVANIA SLUŽIEB

6.1. Služby sú poskytnuté štandardne do 14 dní od momentu potvrdenia Objednávky Klienta Poskytovateľom, prípadne v termíne určenom v potvrdzujúcom emaily Poskytovateľa, prípadne v termíne na základe písomnej dohodyPoskytovateľa a Klienta po obdržaní dohodnutej platby za Služby. Pokiaľ Klient v objednávke neuvedie termín dodania Služby (ktorý Poskytovateľ následne potvrdí), termín poskytnutia Služby je oprávnený určiť Poskytovateľ s prihliadnutím na objem a čas potrebný na dodanie objednanej Služby a so zohľadnením pracovnej vyťaženosti Poskytovateľa.                                         

6.2. Dodacie termíny sa dohodnú pri uzatváraní zmluvy. Tieto termíny sú orientačné a Poskytovateľ sa zaväzuje informovať klienta o akýchkoľvek oneskoreniach. Klient je povinný poskytnúť všetky potrebné materiály (texty, logá, podklady) včas, aby bolo možné dodržať dohodnutý termín.

6.3. Za účelom poskytnutia Služieb Klient poskytne Poskytovateľovi úplné a správne informácie a podklady. Za správnosť a úplnosť Klientom dodaných podkladov (dokumenty, súbory, fotografie a iné) a informácií zodpovedá Klient. Poskytovateľ nezodpovedá za vady a nedostatky podkladov a informácií dodanýchKlientom za účelom poskytnutia Služieb. V prípade žiadosti Klienta o opravu Služby, ktorá obsahuje vadu a/alebo nedostatok z dôvodu vady a/alebo nedostatku podkladov a/alebo informácií dodaných Klientom za účelom poskytnutia Služby, Poskytovateľ opravu vykoná. Poskytovateľ je však v takomto prípade oprávnený fakturovať a vykonanú opravu za Služby vo výške podľa článku 4. bodu 4.5. týchto Obchodných podmienok.

6.4. Klient je povinný:

  • Poskytovateľa preukázateľne a včas informovať o zmene údajov potrebných na poskytnutie objednanej Služby alebo kontaktnej osoby; Poskytovateľ v žiadnom prípade nezodpovedá za škodu spôsobenú nesprávnym alebo oneskoreným poskytnutím Služby, ak uvedené bolo spôsobené z dôvodu nesplnenia tejto povinnosti Klienta.

  • Informovať Poskytovateľa o akýchkoľvek zmenách alebo požiadavkách počas tvorby projektu

  • Uhrádzať faktúry včas podľa dohodnutých podmienok

 7. REKLAMÁCIE A REVÍZIE

7.1. Po dokončení prvotného návrhu Klient dostane možnosť vykonať revízie. Ak Klient požaduje ďalšie revízie, môže to mať vplyv na cenu a termín dodania. Dodatočné revízie budú účtované podľa predom dohodnutej hodinovej sadzby.

7.2. Klient je povinný skontrolovať finálny produkt a oznámiť Poskytovateľovi akékoľvek nedostatky v rámci 3 dní od jeho doručenia. Po uplynutí tejto lehoty sa považuje projekt za dokončený.
Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za škody spôsobené nesprávnym použitím materiálov, ktoré boli Klientovi dodané.                  

7.3. Poskytovateľ nezodpovedá sa škodu vzniknutú v súvislosti s grafickým materiálom už vytlačeným/potlačeným grafikou s vadami, prípadne nežiadúcimi zmenami na Klientom dodaných podkladoch pri poskytovaní Služieb.

7.4. Klient má právo:

  • Požadovať dodanie služieb v rámci dohodnutých termínov

  • Požadovať revízie a úpravy návrhov podľa dohodnutých podmienok

 8. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

8.1. Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služby z dôvodu vyššej moci alebo ak napriek vynaloženiu všetkého primeraného úsilia nie je schopný poskytnúť Klientovi službu riadne a v lehote určenej týmito Obchodnými podmienkami. O tejto skutočnosti je Poskytovateľ povinný bezodkladne informovať Klienta a vrátiť mu už zaplatenú odmenu najneskôr do 14 dní odo dňa oznámenia o odstúpení od zmluvy, a to prevodom na účet, z ktorého bola úhrada za službu vykonaná.

8.2. Odstúpením Klienta od zmluvy o poskytnutí služby sa zmluva považuje za zrušenú od začiatku.

8.3. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služby bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy, a to za podmienok stanovených týmito Obchodnými podmienkami a v súlade so zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov Poskytovateľa.

8.4. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy elektronicky alebo písomne prostredníctvom formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý zašle na e-mailovú alebo poštovú adresu Poskytovateľa.

8.5. Formulár na odstúpenie od zmluvy musí obsahovať presnú špecifikáciu služby, dátum objednania, meno a priezvisko Spotrebiteľa, jeho adresu, podpis a spôsob, akým má Poskytovateľ vrátiť už prijaté plnenie, najmä číslo bankového účtu (ak požaduje vrátenie platby na iný účet, než z ktorého bola úhrada vykonaná) a/alebo poštovú adresu.

8.6. Po platnom a účinnom odstúpení od zmluvy Poskytovateľ vráti Spotrebiteľovi všetky preukázateľne uhradené platby súvisiace s uzavretím zmluvy a poskytnutím služby, vrátane ceny za poskytnutú službu.

8.7. Ak Spotrebiteľ nesplní niektorú z povinností uvedených v tomto článku Obchodných podmienok, odstúpenie od zmluvy sa považuje za neplatné a neúčinné. V takom prípade Poskytovateľ nie je povinný vrátiť Spotrebiteľovi žiadne platby.

8.8. Podnikateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak sa Poskytovateľ ocitne v omeškaní s poskytnutím služby a napriek výzve Podnikateľa nesplní svoju povinnosť ani v dodatočnej lehote 14 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy.

8.9. Na spôsob vrátenia ceny za službu sa primerane vzťahujú ustanovenia platné pre Spotrebiteľa. Podnikateľ však nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu, ktorý by podľa právnych predpisov oprávňoval na odstúpenie len Spotrebiteľa.

 9. AUTORSKÉ PRÁVA A LICENCIA

9.1. Poskytovateľ si uplatňuje autorské práva na všetky ním vytvorené diela / Služby v súlade so zákonom č. 185/2015 Z.z. Autorský zákon v platnom znení. Až do úplnej úhrady faktúry za objednanú Službu alebo dielo zostávajú všetky majetkové práva k dielu v plnom rozsahu vo vlastníctve Poskytovateľa. Po úplnej úhrade faktúry získava objednávateľ licenciu na použitie diela v rozsahu dohodnutom v zmluve alebo objednávke. Ak nie je dohodnuté inak, licencia je nevýhradná a neprenosná.

 10. POUŽITIE VÝSTUPOV V PORTFÓLIU

10.1. Poskytovateľ si vyhradzuje právo použiť výstupy vytvorené v rámci poskytovaných Služieb (napr. grafické návrhy, vizuálne identity, webové dizajny a iné diela) na prezentáciu svojej práce v rámci vlastného portfólia.

10.2. Takáto prezentácia môže zahŕňať umiestnenie výstupov na webovej stránke Poskytovateľa, sociálnych sieťach, tlačových a online materiáloch, prípadne v iných formách propagácie jeho tvorby.

10.3. Ak Klient nesúhlasí s použitím výstupov v portfóliu Poskytovateľa, je povinný o tejto skutočnosti informovať Poskytovateľa písomne pred uzavretím objednávky. V prípade dodatočnej žiadosti o stiahnutie výstupov z portfólia sa Poskytovateľ zaväzuje výstupy odstrániť do 14 dní od prijatia písomnej žiadosti.

10.4. Poskytovateľ sa zaväzuje neuvádzať citlivé informácie Klienta, ktoré by mohli porušiť obchodné tajomstvo alebo dôverné dojednania.

 11. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

10.1. Právny vzťah medzi Poskytovateľom a Klientom sa v celom rozsahu riadi týmito Obchodnými podmienkami a právnym poriadkom Slovenskej republiky. Na základe dohody zmluvných strán sa prednostne uplatňujú ustanovenia zákona č. 40/1964 Zb. (Občiansky zákonník) a zákona č. 513/1991 Zb. (Obchodný zákonník) v platnom znení, a to aj v prípade, že Klient je občanom inej krajiny. Ak je Klient Spotrebiteľom, vzťahujú sa na daný právny vzťah aj ustanovenia zákona č. 250/2007 Z.z. (o ochrane spotrebiteľa), zákona č. 102/2014 Z.z. (o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov predávajúceho) a ďalších príslušných právnych predpisov v platnom znení.

10.2. Ak sa niektoré ustanovenie týchto Obchodných podmienok stane neplatným, neúčinným alebo nevymáhateľným, ostatné ustanovenia ostávajú v platnosti a účinnosti. Zmluvné strany sa zaväzujú, že takéto ustanovenie nahradia novým, ktoré bude platné, účinné a vymáhateľné, pričom jeho obsah bude čo najviac zodpovedať pôvodnému účelu.

10.3. Poskytovateľ a Klient sa zaväzujú, že všetky spory, ktoré vzniknú z ich právneho vzťahu, budú riešiť vzájomnými zmierlivými rokovaniami, aby tak predišli možným súdnym sporom. Ak mimosúdnymi rokovaniami Poskytovateľ a Klient nedospejú k zmieru, budú svoje spory riešiť príslušným súdom Slovenskej republiky.

10.4. Všetky písomnosti a iné zásielky, ktoré Klient bude doručovať Poskytovateľovi, je Klient povinný doručiť osobne alebo doporučene prostredníctvom pošty, kuriérskej spoločnosti alebo prostredníctvom elektronickej pošty na adresu Poskytovateľa uvedenú v hlavičke obchodných podmienok.

10.5. Zmluva o poskytnutí služby uzavretá na diaľku medzi Poskytovateľom a Klientom sa riadi týmito Obchodnými podmienkami. Objednaním služby sa Klient zaväzuje dodržiavať tieto podmienky.

10.6. Odoslaním objednávky Klient potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Obchodnými podmienkami, porozumel im, súhlasí s nimi a zaväzuje sa ich dodržiavať. Aktuálne znenie Obchodných podmienok je dostupné na webovej stránke Poskytovateľa www.concept23.sk.

10.7. Poskytovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek jednostranne zmeniť alebo doplniť tieto Obchodné podmienky. Zmenené podmienky nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke Poskytovateľa www.concept23.sk.

Tieto Obchodné podmienky vypracoval Poskytovateľ a sú platné a účinné od 01.01.2025.