Všeobecné obchodné podmienky pre poskytovanie služieb spoločnosťou Concept
23
Obchodné meno: Mgr. art. Andrea Mišinová – Concept 23
Sídlo: Park obrancov mieru 196/6, 040 01 Košice – Sever
IČO: 56658109
DIČ: 1120476060
IBAN: SK44 1100 0000 0029 4818 2792
Tel.: +421 903 910 325
E-mail: info@concept23.sk
Web: www.concept23.sk
( ďalej len „Poskytovateľ“)
1.
Všeobecné
ustanovenia
1.1. Tieto všeobecné obchodné
podmienky (ďalej len „Obchodné podmienky“) upravujú vzájomné práva a povinnosti
medzi Poskytovateľom a Klientom pri poskytovaní služieb, podmienky dodania
služieb a ďalšie súvisiace aspekty.
1.2. Poskytovateľ ponúka najmä
komplexné grafické služby a s nimi súvisiace činnosti, vrátane osobných,
telefonických a e-mailových konzultácií, ako aj vyhľadávania prvkov podľa
požiadaviek Klienta (ďalej len „Služby“). Podrobnejšia špecifikácia Služieb je
uvedená na webovej stránke Poskytovateľa www.concept23.sk.
1.3. Klientom je fyzická alebo
právnická osoba, ktorá je odberateľom Služieb od Poskytovateľa, a ktorá
prostredníctvom webového sídla Poskytovateľa, prípadne e-mailom alebo inou
formou elektronickej komunikácie zaslala objednávku za účelom objednania Služby
(ďalej len „Klient“). Klientom môže byť podnikateľ alebo spotrebiteľ.
1.4. Spotrebiteľ je fyzická
osoba, ktorá si objednáva Služby na účely nesúvisiace s jej podnikateľskou
činnosťou alebo zamestnaním.
1.5. Podnikateľ je:
osoba zapísaná v obchodnom registri,
osoba podnikajúca na základe živnostenského
oprávnenia,
osoba podnikajúca na základe iného
oprávnenia podľa osobitných predpisov,
osoba vykonávajúca poľnohospodársku výrobu
zapísaná do príslušnej evidencie.
1.6. Služby sa poskytujú na základe
individuálnych požiadaviek Klienta. Každý projekt je špecifikovaný v objednávke
alebo zmluve, ktorá obsahuje detaily ako cena, termíny, rozsah práce a ďalšie
podmienky.
1.7. Obchodné vzťahy medzi
Poskytovateľom a Klientom, založené na objednávke, sa riadia týmito Obchodnými
podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné.
2.
OBJEDNÁVKY A ZMLUVY
2.1. Klient si môže objednať Služby
prostredníctvom webovej stránky Poskytovateľa, e-mailom alebo iným dohodnutým
spôsobom (ďalej len „Objednávka“). Za záväznú objednávku sa považuje aj
akceptácia cenovej ponuky Poskytovateľa zo strany Klienta.
2.2. Podmienkou platnosti
Objednávky je pravdivé uvedenie všetkých údajov potrebných pre uzatvorenie
zmluvného vzťahu medzi Poskytovateľom a Klientom, ako aj splnenie
povinnosti a uplatnenie práv z nich vyplývajúcich alebo nimi
súvisiacich. Takými údajmi sú v závislosti od toho, či je Klient
Podnikateľ alebo Spotrebiteľ: meno a priezvisko / obchodné meno, adresa
bydliska / sídla, IČO (ak bolo pridelené), telefónne číslo a e-mailová
adresa. Ak nebude Objednávka obsahovať náležitosti uvedené
v predchádzajúcej vete, považuje sa za neúplnú, resp. neurčitú.
2.3. Poskytovateľ si vyhradzuje
právo objednávku odmietnuť alebo zrušiť, ak:
nie je možné potvrdiť objednávku (napr.
nefunkčný e-mail Klienta),
Klient nereaguje na výzvy Poskytovateľa,
objednávka je neúplná alebo neurčitá,
Klient nezaplatil dohodnutý preddavok,
Poskytovateľ nemôže zabezpečiť poskytnutie
objednanej Služby.
2.4. Pred odoslaním Objednávky je
Klient povinný oboznámiť sa s týmito Obchodnými podmienkami a toto
oboznámenie potvrdzuje akceptovaním cenovej ponuky, na základe ktorej
Služby Poskytovateľa objednáva.
2.5. Odoslaním objednávky Klient
potvrdzuje jej záväznosť.
2.6. Pokiaľ po odoslaní objednávky
nebude medzi Poskytovateľom a Klientom uzatvorená písomná zmluva
o poskytovaní služieb v listinnej podobe, Poskytovateľ a Klient
sa budú riadiť týmto bodom Obchodných podmienok. Poskytovateľ bezodkladne odošle
Klientovi potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky. Doručením e-mailu
Poskytovateľa na e-mailovú adresu Klienta o tom, že Poskytovateľ prijal
Objednávku, sa Objednávka považuje sa prijatú, čo sa považuje za okamih uzatvorenia
zmluvy o poskytnutí služby na diaľku medzi Poskytovateľom
a Klientom.
3. STORNO OBJEDNÁVKY
3.1. Klient môže objednávku
stornovať bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej potvrdením zo strany
Poskytovateľa.
3.2. Klient môže stornovať
Objednávku v prípade (aj dočasnej) nedostupnosti objednanej Služby, na čo
ho upozorní Poskytovateľ a oboznámi ho s nemožnosťou poskytnutia
objednanej Služby podľa dohodnutých podmienok, kde uvedie najbližší odhadovaný
termín dostupnosti objednanej Služby.
4. ODMENA ZA SLUŽBY
4.1. Odmena sa Služby a spôsob
jej určenia vyplýva z cenovej ponuky zaslanej Poskytovateľom
Klientovi a následne z potvrdenia objednávky, prípadne
z uzavretej zmluvy medzi Poskytovateľom a Klientom, prípadne
e-mailovej dohody Poskytovateľa a Klienta. Pokiaľ odmena za Služby
nebola dohodnutá, bude odmena určená spôsobom uvedeným v týchto obchodných
podmienkach.
4.2. Poskytovateľ si vyhradzuje
právo jednostrannej zmeny cien Služby. Konečná a záväzná cena pre Klienta
je uvedená v potvrdení Objednávky.
4.3. Poskytovateľ si vyhradzuje
právo zmeny konečnej Služby, v prípade poskytnutia, úprav a zmien
Služieb vykonaných na základe požiadavky Klienta, ktoré sú nad rámec rozsahu
Služieb dohodnutých na základe pôvodnej Objednávky (ďalej len „Extra Služby“).
Poskytovateľ bude za poskytnutie Extra služieb fakturovať odmenu vo výške 30,- €/hod.
4.4. V prípade poskytnutia
Služieb na základe požiadavky Klienta expresne (poskytovanie do 24 hodín),
prípadne počas víkendov, sviatkov, dňoch pracovného pokoja, prípadne
z dôvodu požiadavky Klienta na urýchlené dodanie s potrebou práce na
poskytnutí Služieb v noci (ďalej len „Expresné Služby“) bude
Poskytovateľ fakturovať odmenu vo výške 50,- €/hod.
4.5. Pokiaľ sa Klient
a Poskytovateľ vopred nedohodli na výške odmeny za poskytnuté Služby,
Poskytovateľ bude fakturovať odmenu vo výške 30,- €/hod. za každú hodinu
vynaloženú na poskytnutie Služby, v prípade Expresných služieb je
Poskytovateľ oprávnený fakturovať Odmenu vo výške 50,- €/hod.
4.6. V potvrdzujúcom e-maily
Poskytovateľa o objednávke vybranej Služby môže byť priložená zálohová
faktúra.
4.7. Poskytovateľ môže poskytnúť na
ponúkané Služby akcie a zľavy.
4.8. Prípadné ceny uvedené pri
Službe v akcii, s plošnými alebo osobnými zľavami platia len pre
obmedzený počet Klientov, po stanovenú dobu alebo do oznámenia Poskytovateľa
o ukončení príslušnej akcie. Zľavy na Služby v akcii, zvýhodnené balíky
ani prípadné osobné zľavy nemožno kombinovať a sčítať, ak o tom
Poskytovateľ v konkrétnom prípade vopred písomne nerozhodne inak.
Poskytovateľ si vyhradzuje právo bez udania dôvodu upravovať či rušiť zľavové
a zvýhodnené ponuky.
5. SPÔSOB PLATBY
5.1. Klient môže uhradiť odmenu za
Službu prevodom na účet uvedený na faktúre vystavenej Poskytovateľom, pričom
cena sa považuje za uhradenú momentom pripísania peňažných prostriedkov na
bankový účet Poskytovateľa.
5.2. Ak cena za objednané Služby,
prípadne zálohová faktúra nebude uhradená v plnej výške, Poskytovateľ je
oprávnený zastaviť alebo prerušiť akékoľvek poskytovanie Služieb Klientovi.
6. PODMIENKY POSKYTOVANIA SLUŽIEB
6.1. Služby sú poskytnuté
štandardne do 14 dní od momentu potvrdenia Objednávky Klienta
Poskytovateľom, prípadne v termíne určenom v potvrdzujúcom emaily
Poskytovateľa, prípadne v termíne na základe písomnej dohodyPoskytovateľa
a Klienta po obdržaní dohodnutej platby za Služby. Pokiaľ Klient v
objednávke neuvedie termín dodania Služby (ktorý Poskytovateľ následne potvrdí),
termín poskytnutia Služby je oprávnený určiť Poskytovateľ s prihliadnutím
na objem a čas potrebný na dodanie objednanej Služby a so zohľadnením
pracovnej vyťaženosti Poskytovateľa.
6.2. Dodacie termíny sa dohodnú pri
uzatváraní zmluvy. Tieto termíny sú orientačné a Poskytovateľ sa zaväzuje
informovať klienta o akýchkoľvek oneskoreniach. Klient je povinný poskytnúť
všetky potrebné materiály (texty, logá, podklady) včas, aby bolo možné dodržať
dohodnutý termín.
6.3. Za účelom poskytnutia Služieb
Klient poskytne Poskytovateľovi úplné a správne informácie
a podklady. Za správnosť a úplnosť Klientom dodaných podkladov
(dokumenty, súbory, fotografie a iné) a informácií zodpovedá Klient.
Poskytovateľ nezodpovedá za vady a nedostatky podkladov
a informácií dodanýchKlientom za účelom poskytnutia Služieb. V prípade
žiadosti Klienta o opravu Služby, ktorá obsahuje vadu a/alebo nedostatok z dôvodu
vady a/alebo nedostatku podkladov a/alebo informácií dodaných Klientom za
účelom poskytnutia Služby, Poskytovateľ opravu vykoná. Poskytovateľ je však
v takomto prípade oprávnený fakturovať a vykonanú opravu za Služby vo
výške podľa článku 4. bodu 4.5. týchto Obchodných podmienok.
6.4. Klient je povinný:
Poskytovateľa preukázateľne a včas informovať
o zmene údajov potrebných na poskytnutie objednanej Služby alebo
kontaktnej osoby; Poskytovateľ v žiadnom prípade nezodpovedá za škodu spôsobenú
nesprávnym alebo oneskoreným poskytnutím Služby, ak uvedené bolo spôsobené
z dôvodu nesplnenia tejto povinnosti Klienta.
Informovať Poskytovateľa o akýchkoľvek zmenách
alebo požiadavkách počas tvorby projektu
Uhrádzať faktúry včas podľa dohodnutých podmienok
7. REKLAMÁCIE A REVÍZIE
7.1. Po dokončení prvotného návrhu
Klient dostane možnosť vykonať revízie. Ak Klient požaduje ďalšie revízie, môže
to mať vplyv na cenu a termín dodania. Dodatočné revízie budú účtované podľa
predom dohodnutej hodinovej sadzby.
7.2. Klient je povinný skontrolovať
finálny produkt a oznámiť Poskytovateľovi akékoľvek nedostatky v rámci 3 dní
od jeho doručenia. Po uplynutí tejto lehoty sa považuje projekt za dokončený.
Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za škody spôsobené nesprávnym použitím
materiálov, ktoré boli Klientovi dodané.
7.3. Poskytovateľ nezodpovedá sa
škodu vzniknutú v súvislosti s grafickým materiálom už
vytlačeným/potlačeným grafikou s vadami, prípadne nežiadúcimi zmenami na
Klientom dodaných podkladoch pri poskytovaní Služieb.
7.4. Klient má právo:
8. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
8.1. Poskytovateľ je oprávnený
odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služby z dôvodu vyššej moci alebo ak napriek
vynaloženiu všetkého primeraného úsilia nie je schopný poskytnúť Klientovi službu
riadne a v lehote určenej týmito Obchodnými podmienkami. O tejto skutočnosti je
Poskytovateľ povinný bezodkladne informovať Klienta a vrátiť mu už zaplatenú
odmenu najneskôr do 14 dní odo dňa oznámenia o odstúpení od zmluvy, a to
prevodom na účet, z ktorého bola úhrada za službu vykonaná.
8.2. Odstúpením Klienta od zmluvy o
poskytnutí služby sa zmluva považuje za zrušenú od začiatku.
8.3. Spotrebiteľ má právo odstúpiť
od zmluvy o poskytnutí služby bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa
uzavretia zmluvy, a to za podmienok stanovených týmito Obchodnými podmienkami a
v súlade so zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru
alebo poskytovaní služieb na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov
Poskytovateľa.
8.4. Spotrebiteľ môže uplatniť
právo na odstúpenie od zmluvy elektronicky alebo písomne prostredníctvom
formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý zašle na e-mailovú alebo poštovú
adresu Poskytovateľa.
8.5. Formulár na odstúpenie od
zmluvy musí obsahovať presnú špecifikáciu služby, dátum objednania, meno a
priezvisko Spotrebiteľa, jeho adresu, podpis a spôsob, akým má Poskytovateľ
vrátiť už prijaté plnenie, najmä číslo bankového účtu (ak požaduje vrátenie platby
na iný účet, než z ktorého bola úhrada vykonaná) a/alebo poštovú adresu.
8.6. Po platnom a účinnom odstúpení
od zmluvy Poskytovateľ vráti Spotrebiteľovi všetky preukázateľne uhradené
platby súvisiace s uzavretím zmluvy a poskytnutím služby, vrátane ceny za
poskytnutú službu.
8.7. Ak Spotrebiteľ nesplní
niektorú z povinností uvedených v tomto článku Obchodných podmienok, odstúpenie
od zmluvy sa považuje za neplatné a neúčinné. V takom prípade Poskytovateľ nie
je povinný vrátiť Spotrebiteľovi žiadne platby.
8.8. Podnikateľ je oprávnený
odstúpiť od zmluvy, ak sa Poskytovateľ ocitne v omeškaní s poskytnutím služby a
napriek výzve Podnikateľa nesplní svoju povinnosť ani v dodatočnej lehote 14
pracovných dní odo dňa doručenia výzvy.
8.9. Na spôsob vrátenia ceny za
službu sa primerane vzťahujú ustanovenia platné pre Spotrebiteľa. Podnikateľ
však nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu, ktorý by podľa právnych
predpisov oprávňoval na odstúpenie len Spotrebiteľa.
9. AUTORSKÉ PRÁVA A LICENCIA
9.1. Poskytovateľ si uplatňuje autorské
práva na všetky ním vytvorené diela / Služby v súlade so zákonom č.
185/2015 Z.z. Autorský zákon v platnom znení. Až do úplnej úhrady faktúry
za objednanú Službu alebo dielo zostávajú všetky majetkové práva k dielu v plnom
rozsahu vo vlastníctve Poskytovateľa. Po úplnej úhrade faktúry získava
objednávateľ licenciu na použitie diela v rozsahu dohodnutom v zmluve
alebo objednávke. Ak nie je dohodnuté inak, licencia je nevýhradná
a neprenosná.
10. POUŽITIE VÝSTUPOV V PORTFÓLIU
10.1.
Poskytovateľ si vyhradzuje právo použiť výstupy vytvorené v rámci poskytovaných
Služieb (napr. grafické návrhy, vizuálne identity, webové dizajny a iné diela)
na prezentáciu svojej práce v rámci vlastného portfólia.
10.2.
Takáto prezentácia môže zahŕňať umiestnenie výstupov na webovej stránke
Poskytovateľa, sociálnych sieťach, tlačových a online materiáloch, prípadne v
iných formách propagácie jeho tvorby.
10.3. Ak
Klient nesúhlasí s použitím výstupov v portfóliu Poskytovateľa, je povinný o
tejto skutočnosti informovať Poskytovateľa písomne pred uzavretím objednávky. V
prípade dodatočnej žiadosti o stiahnutie výstupov z portfólia sa Poskytovateľ
zaväzuje výstupy odstrániť do 14 dní od prijatia písomnej žiadosti.
10.4. Poskytovateľ sa zaväzuje neuvádzať citlivé informácie
Klienta, ktoré by mohli porušiť obchodné tajomstvo alebo dôverné dojednania.
11. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
10.1. Právny vzťah medzi
Poskytovateľom a Klientom sa v celom rozsahu riadi týmito Obchodnými
podmienkami a právnym poriadkom Slovenskej republiky. Na základe dohody
zmluvných strán sa prednostne uplatňujú ustanovenia zákona č. 40/1964 Zb.
(Občiansky zákonník) a zákona č. 513/1991 Zb. (Obchodný zákonník) v platnom
znení, a to aj v prípade, že Klient je občanom inej krajiny. Ak je Klient
Spotrebiteľom, vzťahujú sa na daný právny vzťah aj ustanovenia zákona č.
250/2007 Z.z. (o ochrane spotrebiteľa), zákona č. 102/2014 Z.z. (o ochrane
spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na diaľku alebo mimo
prevádzkových priestorov predávajúceho) a ďalších príslušných právnych
predpisov v platnom znení.
10.2. Ak sa niektoré ustanovenie
týchto Obchodných podmienok stane neplatným, neúčinným alebo nevymáhateľným,
ostatné ustanovenia ostávajú v platnosti a účinnosti. Zmluvné strany sa
zaväzujú, že takéto ustanovenie nahradia novým, ktoré bude platné, účinné a vymáhateľné,
pričom jeho obsah bude čo najviac zodpovedať pôvodnému účelu.
10.3. Poskytovateľ a Klient sa
zaväzujú, že všetky spory, ktoré vzniknú z ich právneho vzťahu, budú
riešiť vzájomnými zmierlivými rokovaniami, aby tak predišli možným súdnym
sporom. Ak mimosúdnymi rokovaniami Poskytovateľ a Klient nedospejú k zmieru,
budú svoje spory riešiť príslušným súdom Slovenskej republiky.
10.4. Všetky písomnosti a iné
zásielky, ktoré Klient bude doručovať Poskytovateľovi, je Klient povinný
doručiť osobne alebo doporučene prostredníctvom pošty, kuriérskej spoločnosti
alebo prostredníctvom elektronickej pošty na adresu Poskytovateľa uvedenú
v hlavičke obchodných podmienok.
10.5. Zmluva o poskytnutí služby
uzavretá na diaľku medzi Poskytovateľom a Klientom sa riadi týmito Obchodnými
podmienkami. Objednaním služby sa Klient zaväzuje dodržiavať tieto podmienky.
10.6. Odoslaním objednávky Klient
potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Obchodnými podmienkami, porozumel im,
súhlasí s nimi a zaväzuje sa ich dodržiavať. Aktuálne znenie Obchodných
podmienok je dostupné na webovej stránke Poskytovateľa www.concept23.sk.
10.7. Poskytovateľ si vyhradzuje
právo kedykoľvek jednostranne zmeniť alebo doplniť tieto Obchodné podmienky.
Zmenené podmienky nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke
Poskytovateľa www.concept23.sk.
Tieto Obchodné podmienky vypracoval
Poskytovateľ a sú platné a účinné od 01.01.2025.